• Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Krynica Morska.

Czwartek, 9 października 2014 · dodano: 10.10.2014 | Komentarze 4

W tym roku planowałem pojechać do Krynicy Morskiej , dopiero dzisiaj udało mi  się ten wyjazd zrealizować. Wycieczka  bez żadnych, przykrych wydarzeń. Jeśli chodzi o pogodę, to słońce zastrajkowało,na szczęście nie padało...:) Powrotna droga pod wiatr, gdyż wiało z południa. Wycieczka udana...:)

Wycieczka na Mierzeje Wiślaną. Na trasie
    Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Na trasie © sikorski33
    Wycieczka na Mierzeje Wiślaną. Na trasie wycieczki
    Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Na trasie wycieczki © sikorski33
    Wycieczka na Mierzeje Wiślaną. Port w Kątach Rybackich, nad Zalewem Wiślanym
    Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Port w Kątach Rybackich, nad Zalewem Wiślanym © sikorski33
    Wycieczka na Mierzeje Wiślaną. Na trasie wycieczki
    Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Na trasie wycieczki © sikorski33
    Wycieczka na Mierzeje Wiślaną. Jestem w Krynicy Morskiej
    Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Jestem w Krynicy Morskiej © sikorski33
    Wycieczka na Mierzeje Wiślaną. Jestem w Krynicy Morskiej, od strony Zalewu Wiślanego
    Wycieczka na Mierzeję Wiślaną. Jestem w Krynicy Morskiej, od strony Zalewu Wiślanego © sikorski33
    Jestem w Krynicy Morskiej, od strony Zalewu Wiślanego.Krajobraz Krynicy Morskiej © sikorski33
    Jestem w Krynicy Morskiej. Latarnia morska
    Jestem w Krynicy Morskiej. Latarnia morska © sikorski33
    Na plaży w Krynicy Morskiej
    Na plaży w Krynicy Morskiej © sikorski33
    Na plaży w Krynicy Morskiej. Kuter rybacki wraca z połowów
    Na plaży w Krynicy Morskiej. Kuter rybacki wraca z połowów © sikorski33
    Na plaży w Krynicy Morskiej
    Na plaży w Krynicy Morskiej © sikorski33
    Przed wejściem na plaże. Krynica Morska
    Przed wejściem na plażę. Krynica Morska © sikorski33
    Mierzeja Wiślana od strony Zalewu Wiślanego. Urokliwe zaciszne miejsce...:)
    Mierzeja Wiślana od strony Zalewu Wiślanego. Urokliwe zaciszne miejsce...:) © sikorski33  Wracam do domu...