• Wycieczka rowerowa do Przywidza.

Sobota, 23 sierpnia 2014 · dodano: 24.08.2014 | Komentarze 2

W 13 osobowym składzie udaliśmy się do Przywidza.                                                                                                                            Nad jeziorem Przywidzkim Wielkim przy Nadleśnictwie Kolbudy znajduje się ścieżka edukacyjna  o długości 3,4 km. Wokół jeziora Przywidzkiego prowadzi trasa rowerowa, dostępna dla turystów o każdym stopniu zaawansowania. Ukształtowanie terenu pozwala również na jazdę rowerami górskimi, wspinaczkę oraz zjazdy.                                                                                    Nad jeziorem rozpaliliśmy ognisko, były kiełbaski,temacik i odpoczynek. Humory podczas całej wycieczki nam dopisywały. W drodze powrotnej spotkałem Marzenę z pieskiem ( Była na spacerze ). Umówiliśmy się na wspólne spędzenie wieczoru, na Festiwalu Grzegorza Ciechowskiego. Dzionek i wieczór spędziłem w doborowym i miłym towarzystwie, za co wszystkim dziękuję...:)

Zbiórka ekipy
    Zbiórka ekipy © sikorski33
    Na trasie wycieczki © sikorski33
    Na trasie wycieczki. Ekipa w komplecie
    Na trasie wycieczki. Ekipa w komplecie © sikorski33
    Na trasie wycieczki © sikorski33
    Na trasie wycieczki. Najpierw fotka a następnie zaliczenie podjazdu
    Na trasie wycieczki. Najpierw fotka a następnie zaliczenie podjazdu © sikorski33
    Na trasie wycieczki. Nad jeziorem w Przywidzu
    Na trasie wycieczki. Nad jeziorem w Przywidzu © sikorski33

Na trasie wycieczki. Nad jeziorem w Przywidzu © sikorski33 Bez kapcia się nie obeszło ;)
    Na trasie wycieczki. Nad jeziorem w Przywidzu © sikorski33 Ale laba... :)))
     Na trasie wycieczki. Nad jeziorem w Przywidzu
    Na trasie wycieczki. Nad jeziorem w Przywidzu © sikorski33  Woda jak kryształ.
    Na trasie wycieczki. Nad jeziorem w Przywidzu © sikorski33
    Na trasie wycieczki. W drodze powrotnej do Tczewa
    Na trasie wycieczki. W drodze powrotnej do Tczewa © sikorski33
    Na trasie wycieczki.W drodze powrotnej do Tczewa
    Na trasie wycieczki.W drodze powrotnej do Tczewa © sikorski33
    Na trasie wycieczki.W drodze powrotnej do Tczewa. Lody w Skarszewach
    Na trasie wycieczki.W drodze powrotnej do Tczewa. Lody w Skarszewach © sikorski33
    W drodze powrotnej do Tczewa
    W drodze powrotnej do Tczewa © sikorski33
    Po wycieczce. Festiwal Grzegorza Ciechowskiego w Tczewie
    Po wycieczce. Festiwal Grzegorza Ciechowskiego w Tczewie © sikorski33
    Po wycieczce. Festiwal Grzegorza Ciechowskiego w Tczewie spędzony w miłym towarzystwie...) © sikorski33 Lampa błyskowa nas oślepiła...
    Powrót do domu w nocy... Zabytkowy wiatrak w Tczewie
    Powrót do domu w nocy... Zabytkowy wiatrak w Tczewie © sikorski33

Wiatrak został zbudowany w 1806 roku. Konstrukcja wiatraka jest drewniana, podstawa natomiast podmurowana. Obiekt posiada rzadko spotykane, pięcioramienne skrzydło i obrotową głowicę. Został zrekonstruowany w 1950 roku. Od 1983 roku wiatrak jest własnością prywatną.