h 0:00 km/h:
Maks. pr.: km/h
Rower:
  • Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r.

Sobota, 14 czerwca 2014 · dodano: 16.06.2014 | Komentarze 4

W sobotę 14 czerwca udałem się w towarzystwie Asi, Mirka i Grzegorza na -  Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r. Postanowiłem w tym roku uczestniczyć w tym maratonie i zobaczyć jak wyglądają takie prestiżowe zawody od kuchni. Nasza ekipa wystartowała na trasie mini -35 km. Było na niej  błoto ,las,zjazdy,podjazdy, bruk i na koniec trochę asfaltu. Niestety zdjęć z trasy nie ma, nie było czasu na ich robienie.Na mecie zameldowałem się na 15 miejscu w kategorii M 6. Udało się nie być ostatnim ;) Nawet mi się spodobało. Jedyne co, to przydał by się lepszy rower. Mój  ośmioletni Pamirek, na szczęście wytrzymał trudy tego maratonu, dojechaliśmy cali i zdrowi do mety... :)  Po  posiłku i odpoczynku postanowiliśmy jeszcze zwiedzić zamek w Bytowiegotycki zamek krzyżacki, następnie książąt pomorskich z XIV-XV wieku.Pojechaliśmy jeszcze dalej, zobaczyć zabytkowy most kolejowy. Po tych wszystkich atrakcjach,załadowaliśmy rowery na samochód i wróciliśmy do Tczewa. Nasz udział w zawodach dedykuję, tak jak Asia, naszej koleżance Dorocie, która nie mogła uczestniczyć w maratonie ze względów zdrowotnych. Dziękuję ekipie za wspólne kręcenie:)))
    Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r © sikorski33 Jesteśmy w Bytowie.

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r © sikorski33

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r © sikorski33  Kawka przed startem.

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r © sikorski33  Nasza ekipa przed startem.

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r © sikorski33

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r © sikorski33  Na trasie. Dwie fotki udało mi się zrobić.

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r © sikorski33  Na trasie.

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r © sikorski33  Na mecie.

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r © sikorski33  Czesław Lang i nasza ekipa.

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r © sikorski33 Czesław Lang i nasza ekipa.

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r © sikorski33 Na mecie - sesja zdjęciowa z Czesławem Langiem i naszą ekipą.
    Skandia Maraton Langteam 2014 r
    Skandia Maraton Langteam 2014 r © sikorski33 Pamiątkowe zdjęcie z Czesławem Langiem :)

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r © sikorski33  Posiłek po zawodach.

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r © sikorski33  Dekoracja po zawodach.

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r © sikorski33 Mój rower, Mirek i ja :)

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r. Po zawodach zwiedzanie - zamek w Bytowie © sikorski33

Skandia Maraton Lang Team Bytów 2014 r. Po zawodach zwiedzanie - zabytkowy most kolejowy © sikorski33