• Majówka z Kociewiem - Gniew.

Sobota, 17 maja 2014 · dodano: 18.05.2014 | Komentarze 6

Nasz ekipa wybrała się w tą sobotę na Majówkę z Kociewiem w Gniewie.Była ona przebogata tematycznie i artystycznie spotkaniem całego Regionu. Kibicowaliśmy tam naszemu koledze w biegu na 8 km. Leszek zajął 3 miejsce, za co dostał śliczny puchar, oczywiście też gratulacje od naszej ekipy rowerowej. Przy okazji pobytu w Gniewie, zwiedziliśmy piękny dziedziniec zamku krzyżackiego. Następnie udaliśmy się do miejscowości Ciepłe. Tam dołączył do nas Mirek,który wrócił z maratonu MTB. Dalej wspólnie  zwiedziliśmy okolice Ciepłe, które są ciekawe historycznie - opis przy zdjęciach zamieszczonych poniżej. Do Tczewa wróciliśmy w wyśmienitych humorach :) Dziękuję całej ekipie, za wspólnie spędzoną majówkę :)))

Majówka z Kociewiem - Gniew. W drodze na majówkę
    Majówka z Kociewiem - Gniew. W drodze na majówkę © sikorski33Majówka z Kociewiem - Gniew. W drodze na majówkę. Krajobraz Kociewia
    Majówka z Kociewiem - Gniew. W drodze na majówkę. Krajobraz Kociewia © sikorski33Majówka z Kociewiem - Gniew. W drodze na majówkę
    Majówka z Kociewiem - Gniew. W drodze na majówkę © sikorski33Majówka z Kociewiem - Gniew. Bieg na trasie 8 km. Biegnie Leszek - nasz ziomek:)
    Majówka z Kociewiem - Gniew. Bieg na trasie 8 km. Biegnie Leszek - nasz ziomek:) © sikorski33Majówka z Kociewiem - Gniew. Na zamku
    Majówka z Kociewiem - Gniew. Na zamku © sikorski33Majówka z Kociewiem - Gniew. Na zamku. Bicie rekordu świata w pieczeniu kociewskiej potrawy szandar
    Majówka z Kociewiem - Gniew. Na zamku. Bicie rekordu świata w pieczeniu kociewskiej potrawy szandar © sikorski33Majówka z Kociewiem - Gniew. Na zamku. Bicie rekordu świata w pieczeniu kociewskiej potrawy szandar
    Majówka z Kociewiem - Gniew. Na zamku. Bicie rekordu świata w pieczeniu kociewskiej potrawy szandar © sikorski33Majówka z Kociewiem - Gniew. Na mecie biegu
    Majówka z Kociewiem - Gniew. Na mecie biegu © sikorski33Majówka z Kociewiem - Gniew. Tczewska ekipa Biegnący Tczew
    Majówka z Kociewiem - Gniew. Tczewska ekipa Biegnący Tczew © sikorski33Majówka z Kociewiem - Gniew. Laszek z medalem- 3 miejsce
    Majówka z Kociewiem - Gniew. Laszek z medalem- 3 miejsce © sikorski33Majówka z Kociewiem - Gniew. Na zamku
    Majówka z Kociewiem - Gniew. Na zamku © sikorski33Majówka z Kociewiem - Gniew.Na zamku
    Majówka z Kociewiem - Gniew.Na zamku © sikorski33Majówka z Kociewiem - Gniew. Tczewska ekipa Biegnący Tczew, licznie obsadziła pudło
    Majówka z Kociewiem - Gniew. Tczewska ekipa Biegnący Tczew, licznie obsadziła pudło © sikorski33Majówka z Kociewiem - Gniew
    Majówka z Kociewiem - Gniew © sikorski33Czekamy na Mirka, który jedzie nam na przeciw. Ciepłe
    Czekamy na Mirka, który jedzie nam na przeciw. Ciepłe © sikorski33Na trasie.Jedziemy na miejsce bitwy dwóch Wazów
    Na trasie.Jedziemy na miejsce bitwy dwóch Wazów © sikorski33Na trasie.Dotarliśmy w pobliże miejsca bitwy dwóch Wazów. Bitwa odbyła się, w 1626 roku
    Na trasie.Dotarliśmy w pobliże miejsca bitwy dwóch Wazów. Bitwa odbyła się, w 1626 roku © sikorski33W tym miejscu było kiedyś grodzisko wczesnośredniowieczne
    W tym miejscu było kiedyś grodzisko wczesnośredniowieczne © sikorski33Piękny punkt widokowy na nasze Kociewie
    Piękny punkt widokowy na nasze Kociewie © sikorski33Piękny punkt widokowy na nasze Kociewie
    Piękny punkt widokowy na nasze Kociewie © sikorski33Ekipa wraca z punktu widokowego
    Ekipa wraca z punktu widokowego © sikorski33Narada - w którym kierunku jedziemy
    Narada - w którym kierunku jedziemy © sikorski33Na trasie. Jedziemy  w miejsce  dawnego cmentarzyska wczesnośredniowiecznego
    Na trasie. Jedziemy w miejsce dawnego cmentarzyska wczesnośredniowiecznego © sikorski33Na trasie. Miejsce dawnego cmentarzyska wczesnośredniowiecznego
    Na trasie. Miejsce dawnego cmentarzyska wczesnośredniowiecznego © sikorski33Wracamy do Tczewa