• Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.

Poniedziałek, 12 maja 2014 · dodano: 14.05.2014 | Komentarze 5

Wyjechaliśmy w niedzielę samochodem do Gdyni. Prom wypłynął do Szwecji o godzinie 21. Ekipa z Tczewa, to 13 rowerzystów. Ogólnie w rowerowym potopie, wzięło udział 602 rowerzystów. Przed nami były dwie noce zabawy na statku Stena Line i cały dzień na trasach rowerowych przygotowanych przez AZS.Rano było śniadanie – szwedzki stół. Następnie wyruszyliśmy na białą trasę - zwiedziliśmy Karlskronę i jej najważniejsze atrakcje. Wróciliśmy na prom wieczorem w wyśmienitych humorach. Wrażenia z wycieczki były wyśmienite.Na dodatek pogoda nam dopisała:) Była to piękna rowerowa przygoda. Dziękuję całej ekipie z Tczewa, za miłe i wesołe towarzystwo :)))  Więcej informacji o wycieczce, na zdjęciach i ich opisach-miłego oglądania:)

Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyjazd do Gdyni samochodem
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyjazd do Gdyni samochodem © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Gdynia port
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Gdynia port © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Gdynia port
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Gdynia port © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Port Gdynia
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Port Gdynia © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie. Dyskoteka i ja
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie. Dyskoteka i ja © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie. Dyskoteka i ja
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie. Dyskoteka i ja © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie. Śniadanie
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie. Śniadanie © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie. Wyjazd na wycieczkę
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie. Wyjazd na wycieczkę © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie. Wyjazd na wycieczkę
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na promie. Wyjazd na wycieczkę © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Małe poprawki przy rowerze
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Małe poprawki przy rowerze © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Ekipa rowerowa z Tczewa.Ja robię fotkę
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Ekipa rowerowa z Tczewa.Ja robię fotkę © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Pozostałości średniowiecznej twierdzy. Lyska
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Pozostałości średniowiecznej twierdzy. Lyska © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Pozostałości średniowiecznej twierdzy. Lyska
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Pozostałości średniowiecznej twierdzy. Lyska © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na trasie
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na trasie © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na trasie
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Na trasie © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Skansen Vamoparken-tradycyjne budownictwo regionu
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Skansen Vamoparken-tradycyjne budownictwo regionu © sikorski33.Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Skansen Vamoparken
    .Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Skansen Vamoparken © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Skansen Vamoparken
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Skansen Vamoparken © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Browar
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Browar © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Punkt widokowy Bryggareberget
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Punkt widokowy Bryggareberget © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Na trasie
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Na trasie © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Malowniczy mostek pomiędzy wyspami archipelagu szkierowego
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Malowniczy mostek pomiędzy wyspami archipelagu szkierowego © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Malowniczy mostek pomiędzy wyspami archipelagu szkierowego
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Malowniczy mostek pomiędzy wyspami archipelagu szkierowego © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Na wysepce...:)
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Na wysepce...:) © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Piękne widoki
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Piękne widoki © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Piękne widoki
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Piękne widoki © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Stary cmentarz z 1853 roku.Pochowano w nim 14 tys. ludzi (epidemia)
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Stary cmentarz z 1853 roku.Pochowano w nim 14 tys. ludzi (epidemia) © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Malowniczy camping nad wodą-Dragso
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Malowniczy camping nad wodą-Dragso © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Malowniczy camping nad wodą-Dragso
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Malowniczy camping nad wodą-Dragso © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Malownicza dzielnica drewnianych domków-Bjorkholmen
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Malownicza dzielnica drewnianych domków-Bjorkholmen © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Malownicza dzielnica drewnianych domków-Bjorkholmen
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Malownicza dzielnica drewnianych domków-Bjorkholmen © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wielki rynek,ścisłe centrum miasta
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wielki rynek,ścisłe centrum miasta © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wielki rynek,ścisłe centrum miasta.Pomnik założyciela miasta- króla Karola XI
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wielki rynek,ścisłe centrum miasta.Pomnik założyciela miasta- króla Karola XI © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wielki rynek,ścisłe centrum miasta
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wielki rynek,ścisłe centrum miasta © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Odpoczynek i lody
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Odpoczynek i lody © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Odpoczynek i lody
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Odpoczynek i lody © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Miasto
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Miasto © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Drewniany zabytkowy kościół admiralicji
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Drewniany zabytkowy kościół admiralicji © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Replika dawnaj latarni morskiej
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Replika dawnaj latarni morskiej © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Zabytkowe,urocze domki
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Zabytkowe,urocze domki © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Płyniemy promem na wyspę Aspo
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Płyniemy promem na wyspę Aspo © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Zabytkowe armaty dawnego batalionu artylerii przybrzeżnej
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Zabytkowe armaty dawnego batalionu artylerii przybrzeżnej © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Zabytkowe armaty dawnego batalionu artylerii przybrzeżnej
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Zabytkowe armaty dawnego batalionu artylerii przybrzeżnej © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Wyspa Aspo
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Wyspa Aspo © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyspa Aspo
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyspa Aspo © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyspa Aspo. Twierdza Drottningsskar.Zdjęcie udostępnione przez Mirka
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyspa Aspo. Twierdza Drottningsskar.Zdjęcie udostępnione przez Mirka © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyspa Aspo. Twierdza Drottningsskar. Zdjęcie udostępnione przez Mirka
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyspa Aspo. Twierdza Drottningsskar. Zdjęcie udostępnione przez Mirka © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyspa Aspo
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyspa Aspo © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyspa Aspö
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyspa Aspö © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyspa Aspö.Czekamy na prom
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyspa Aspö.Czekamy na prom © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyspa Aspö. Płyniemy promem
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wyspa Aspö. Płyniemy promem © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wracamy na prom
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wracamy na prom © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wracamy na prom. Zdjęcie udostępnione przez Mirka
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji.Wracamy na prom. Zdjęcie udostępnione przez Mirka © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Na promie-kabina
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Na promie-kabina © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Kolacja na promie
    Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Kolacja na promie © sikorski33Rowerowy Potop-Karlskrona w Szwecji. Gdynia - wracamy do domu