• Wycieczka na Wyspę Sobieszewską.

Sobota, 26 kwietnia 2014 · dodano: 27.04.2014 | Komentarze 6

W tę sobotę udaliśmy się w 9-osobowym składzie, na wycieczkę rowerową. Obraliśmy kierunek na Wyspę Sobieszewską. Najpierw udaliśmy się do Przejazdowa, jadąc Szlakiem Mennonitów. Na wyspie Sobieszewskiej pojechaliśmy wzdłuż Wisły Śmiałej, do jej ujścia. Po drodze była wymiana kapcia. Tam oczywiście pamiątkowe zdjęcia. Następnie udaliśmy się na ścieżkę przyrodniczo - dydaktyczną,rezerwatu przyrody - Ptasi Raj. Były tam piękne widoki ,jedzonko, temacik i fotki. W drogę powrotną, udaliśmy się jadąc wzdłuż Martwej Wisły.Tam był drugi kapeć,ale już ostatni... Dalej uciekaliśmy przed burzą, jadąc przez Błotnik. Kiezmark, Stablewo i Koźliny gdzie wreszcie dopadł nas deszcz. Tam go jednak przeczekaliśmy, powrót do Tczewa na sucho ...;) Wycieczka wspaniała :))) Dziękuję całej ekipie, za mile spędzoną sobotę...:)

Na trasie wycieczki. Kierunek - Wyspa Sobieszewska
    Na trasie wycieczki. Kierunek - Wyspa Sobieszewska © sikorski33Na trasie wycieczki. Kierunek - Wyspa Sobieszewska
    Na trasie wycieczki. Kierunek - Wyspa Sobieszewska © sikorski33Na trasie wycieczki - Wyspa Sobieszewska
    Na trasie wycieczki - Wyspa Sobieszewska © sikorski33Na trasie wycieczki - Wyspa Sobieszewska
    Na trasie wycieczki - Wyspa Sobieszewska © sikorski33Na trasie wycieczki. Wyspa Sobieszewska- Wisłoujście
    Na trasie wycieczki. Wyspa Sobieszewska- Wisłoujście © sikorski33Na trasie wycieczki. Wyspa Sobieszewska- Wisłoujście. Pierwszy kapeć!
    Na trasie wycieczki. Wyspa Sobieszewska- Wisłoujście. Pierwszy kapeć! © sikorski33Na trasie wycieczki. Wyspa Sobieszewska- Wisłoujście
    Na trasie wycieczki. Wyspa Sobieszewska- Wisłoujście © sikorski33Na trasie wycieczki. Wyspa Sobieszewska- Wisłoujście.Tczewska, męska ekipa:))
    Na trasie wycieczki. Wyspa Sobieszewska- Wisłoujście.Tczewska, męska ekipa:)) © sikorski33Na trasie wycieczki. Wyspa Sobieszewska- Wisłoujście
    Na trasie wycieczki. Wyspa Sobieszewska- Wisłoujście © sikorski33Na trasie wycieczki. Wyspa Sobieszewska - Rezerwat Ptasi Raj
    Na trasie wycieczki. Wyspa Sobieszewska - Rezerwat Ptasi Raj © sikorski33Na trasie wycieczki. Wyspa Sobieszewska - Rezerwat Ptasi Raj
    Na trasie wycieczki. Wyspa Sobieszewska © sikorski33Na trasie wycieczki.Wisłoujście
    Na trasie wycieczki.Wisłoujście © sikorski33Na trasie wycieczki. Drugi kapeć i ostatni ;)
    Na trasie wycieczki. Drugi kapeć i ostatni ;) © sikorski33Na trasie wycieczki. Drugi kapeć i ostatni ;)
    Na trasie wycieczki. Drugi kapeć i ostatni ;) © sikorski33Na trasie wycieczki. Krajobraz przed burzą. - Martwa Wisła
    Na trasie wycieczki. Krajobraz przed burzą. - Martwa Wisła © sikorski33Na trasie wycieczki. Uciekamy do domu prze burzą. Błotnik
    Na trasie wycieczki. Uciekamy do domu prze burzą. Błotnik © sikorski33Na trasie wycieczki. Uciekamy do domu prze burzą. Błotnik
    Na trasie wycieczki. Uciekamy do domu prze burzą. Błotnik © sikorski33Na trasie wycieczki. Chwila odpoczynku i  powrót do Tczewa