• Wypad nad morze - Jantar.

Sobota, 19 kwietnia 2014 · dodano: 19.04.2014 | Komentarze 3

Dzisiaj pojechałem nad morze solo. Nikt nie dał się namówić na wspólną jazdę. Jeden chory.drugi zrezygnował a trzeci przyjechał ale było mu za daleko. Tak że sam pognałem nad morze. W Jantarze trochę pogawędziłem z turystami, którzy przyjechali na święta ze Śląska.Następnie na plaży zjadłem drugie śniadanie. Zrobiłem kilka fotek i do domu. Wracałem przez Ostaszewo i Nowy Staw. Wycieczka dzięki ślicznej pogodzie udana:)

Na trasie wycieczki
    Na trasie wycieczki © sikorski33Domek żuławski - Jantar
    Domek żuławski - Jantar © sikorski33Wejście na plażę - Jantar
    Wejście na plażę - Jantar © sikorski33Plaża w Jantarze
    Plaża w Jantarze © sikorski33Plaża w Jantarze
    Plaża w Jantarze © sikorski33Na trasie wycieczki -  Szkarpawa
    Na trasie wycieczki - Szkarpawa © sikorski33Ruiny gotyckiego kościoła - Ostaszewo
    Ruiny gotyckiego kościoła - Ostaszewo © sikorski33                                                                                                                                  Ruiny gotyckiego kościoła katolickiego z XIV w., pw. Św. Jana Chrzciciela, spalonego w 1945 r. przez wycofujące się wojska niemieckie. Wokół kościoła cmentarz o początkach w wieku XIV.Kellysek wśród tulipanów