• Wypad nad morze - Jantar.

Wtorek, 18 lutego 2014 · dodano: 18.02.2014 | Komentarze 9

Dzisiaj postanowiłem wykorzystać piękną, słoneczną pogodę i obrałem kurs nad morze. Wycieczka bez specjalnych przygód. W drodze powrotnej ,po długim czasie spotkałem Jarka.Chwilę porozmawialiśmy, następnie ja ruszyłem do domu, a Jarek dalej nabijać kilometry. Wycieczka udana...:))

Na trasie wycieczki. Zima
    Na trasie wycieczki. Zima © sikorski33Na trasie wycieczki,
    Na trasie wycieczki, © sikorski33Na trasie wycieczki,
    Na trasie wycieczki, © sikorski33Na trasie wycieczki, Rzeka Szkarpawa
    Na trasie wycieczki, Rzeka Szkarpawa © sikorski33Na trasie wycieczki, Most na Szkarpawie
    Na trasie wycieczki, Most na Szkarpawie © sikorski33Na trasie wycieczki,
    Na trasie wycieczki, © sikorski33Na trasie wycieczki, Rzeźba przedstawiająca rybaka. Jantar
    Na trasie wycieczki, Rzeźba przedstawiająca rybaka. Jantar © sikorski33Na trasie wycieczki, Jantar
    Na trasie wycieczki, Jantar © sikorski33Plaża w Jantarze
    Plaża w Jantarze © sikorski33Plaża w Jantarze
    Plaża w Jantarze © sikorski33Plaża w Jantarze. Młodzież się bawi
    Plaża w Jantarze. Młodzież się bawi © sikorski33Plaża w Jantarze. Zbieram się do powrotu
    Plaża w Jantarze. Zbieram się do powrotu © sikorski33 W drodze powrotnej. Udało mi się zrobić zdjęcie helikoptera w akcji
    W drodze powrotnej. Udało mi się zrobić zdjęcie helikoptera w akcji © sikorski33