• Tczew i jego okolice.

Czwartek, 2 stycznia 2014 · dodano: 02.01.2014 | Komentarze 5

Pierwszy w tym roku wyjazd na rowerze. Niby zima, ale jej nie ma:(  Typowa jesienna pogoda. Na trasie pustki...
    Na trasie wycieczki,Wyjazd z Tczewa
    Na trasie wycieczki,Wyjazd z Tczewa © sikorski33Na trasie wycieczki, Dojazd do lasu
    Na trasie wycieczki, Dojazd do lasu © sikorski33Na trasie wycieczki, W lesie Rokickim
    Na trasie wycieczki, W lesie Rokickim © sikorski33Na trasie wycieczki, W lesie Rokickim
    Na trasie wycieczki, W lesie Rokickim © sikorski33Na trasie wycieczki,
    Na trasie wycieczki, © sikorski33Na trasie wycieczki,
    Na trasie wycieczki, © sikorski33Na trasie wycieczki, Autostrada A1
    Na trasie wycieczki, Autostrada A1 © sikorski33Na trasie wycieczki, Wisła
    Na trasie wycieczki, Wisła © sikorski33Na trasie wycieczki, Wisła
    Na trasie wycieczki, Wisła © sikorski33

Mania
    | 14:23 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj ostatnie zdjecie jest przepiekne Panie Marku:)
    Gość | 21:19 czwartek, 2 stycznia 2014 | linkuj Zdawa mnie się że mijałem Pana samochodem przed Konczeiwcami, dlatego zajrzałem.
    | 21:06 czwartek, 2 stycznia 2014 | linkuj Bez obaw....w kwietniu jeszcze będziemy na sankach jeździć.
    miciu22
    | 19:27 czwartek, 2 stycznia 2014 | linkuj Niby fajnie, bo można jeździć, jednak zima by się przydała, bo to nie fajna sprawa, taki jej brak. Widzę mocny początek roku :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emwog