• Wycieczka nad morze, w deszczu.- Jantar.

Sobota, 2 listopada 2013 · dodano: 03.11.2013 | Komentarze 5

W pięcioosobowym składzie ( Mirka,Asia,Mirek ,Wiesiek i ja),pomimo niepewnej pogody, postanowiliśmy zrobić wypad nad morze. Niestety w drodze powrotnej do domu(50km),jechaliśmy w deszczu, a na dodatek ostatnie 20 km już w ciemnościach. Mimo to wycieczka wspaniała, pełna miłych wrażeń... Dziękuję ekipie za mile spędzoną sobotę:))) A jak było, to oglądajcie na zamieszczonej poniżej fotorelacji.

Zbiórka ekipy © sikorski33
    W drodze nad morze © sikorski33
    Kościół parafialny Matki Boskiej Częstochowskiej Kiezmark, © sikorski33
    Budowa kościoła wzmiankowana jest w latach 1592 i 1653. Być może obie daty odnoszą się do większych prac budowlanych lub całkowitej odbudowy kościoła po zniszczeniach wojennych w wieku XVI i XVII.
    Kościół parafialny pod wezwaniem Matki Boskiej Częstochowskiej (dawne wezwanie jest nieznane) w stanie obecnym pochodzi prawdopodobnie z 1727 roku. W tym roku miał miejsce większy remont kościoła. Drugi taki znaczny remont odnotowano w roku 1930.
    Żuławki - kaplica cmentarna © sikorski33
    Na terenie byłego cmentarza w Żuławkach ostała się kaplica cmentarna, sam teren cmentarza jest strasznie zarośnięty i zdewastowany w przeszłości. Dostęp na cmentarz utrudniony, teren jest ogrodzony, brama zamknięta na kłódkę. Nam się udało dostać, gdyż akurat "urzędował" tam pan, który zajmuje się hodowlą pszczół. Swoją drogą bardzo miły pan.
    Dojechaliśmy do Jantaru © sikorski33
    Plaża w Jantarze - Urocze Rowerzystki © sikorski33
    Ośrodek wypoczynkowy w Jantarze © sikorski33
    Ośrodek wypoczynkowy w Jantarze - kawa i pyszny jabłecznik © sikorski33
    Powrót do domu w strugach deszczu © sikorski33
    Powrót do domu w strugach deszczu - Biedna Mirka :( © sikorski33
    Więcej zdjęć nie robiłem, bałem się o aparat fotograficzny , wolałem nie ryzykować.
    Pozdrawiam Wszystkich przeglądających mojego bloga :)))

daro
    | 10:54 wtorek, 5 listopada 2013 | linkuj Fajna mieliście eskapadę na morzę, a deszcz, no cóż, ja tego dnia też jeździłem na rowerze po deszczu, u Mnie się rozpadało pod Starogardem Gdańskim jak wracaliśmy z innym rowerzystą z Ciecholewa do Kokoszkowy. Jeszcze raz gratuluje wytrwałości i fajnej wycieczki. Pozdrawiam :) Darek
    mklos
    | 15:51 poniedziałek, 4 listopada 2013 | linkuj Dzięki za miło spędzony czas, będziemy pamiętać tę wycieczkę.
    | 18:10 niedziela, 3 listopada 2013 | linkuj Było mokro ale wesoło, wspieraliśmy się całą powrotną drogę:)))
    panther
    | 17:23 niedziela, 3 listopada 2013 | linkuj Piękna wycieczka, trochę szkoda, że na mokro.
    Pozdrawiam serdecznie

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eczon