• Nad morze - Jantar.

Niedziela, 6 października 2013 · dodano: 06.10.2013 | Komentarze 4

W sobotę wybrałem się nad morze, w własnym towarzystwie. Dzwoniłem rano do znajomych, ale nie udało mi się nikogo namówić. Dopiero jak już byłem w Jantarze to zadzwonił Darek. Powiedział że dopiero odebrał wiadomość. Nad morzem było dosyć dużo spacerowiczów. Poznałem jedną z kuracjuszek, która przebywa w tutejszym oddziele rehabilitacji NZOZ Neptun, tak że w miłym towarzystwie spędziłem okres przebywania w Jantarze... Wracając do domu dostałem wiadomość od Darka, że jest w Kiezmarku i jedzie w moim kierunku. Umówiłem się więc na spotkanie w Mikoszewie.Jak dojechałem, to musiałem jeszcze kilka minut poczekać. Darek się pokazał, więc już wspólnie wracaliśmy do Tczewa. Najpierw jednak były drobne zakupy. Powrót do domu zleciał jak z bicza strzelił. Były miłe pogaduchy, a w opuszczonym sadzie zrobiliśmy zaopatrzenie w piękne, dorodne, jabłka. Dziękuję Darkowi za umilenie mi drogi powrotnej do domu:)
    W drodze powrotnej wracaliśmy pod silnie wiejący, zimny wiatr. Wycieczka była jednak udana,pełna miłych wrażeń...