• Weekend na rowerze - sobota lotnisko w Malborku, niedziela dożynki w Swarożynie.

Sobota, 7 września 2013 · dodano: 09.09.2013 | Komentarze 3

W sobotę pojechaliśmy w czternastoosobowym składzie do Królewa Malborskiego na Dzień Otwartego Lotniska 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego. Można było zobaczyć z bliska powietrzne akrobacje w wykonaniu pilotów MiG-29 oraz Su-22. Na wystawie statycznej również nie zabrakło atrakcji, m.in. można było zwiedzić samolot C-130 Hercules i polskiego "jastrzębia" F-16. Wycieczka pełna atrakcji...Dziękuję całej ekipie za wspaniale spędzony dzionek:))
    W niedzielę moje plany się zmieniły... tak że dopiero po południu wybrałem się na dożynki powiatowo - gminne w Swarożynie. Od godziny 13:00 do późnych godzin wieczornych na uczestników dożynek czekało mnóstwo atrakcji, w tym: pokaz carvingu, stoisko fryzjerskie, występy artystyczne dzieci z ZKIW w Swarożynie, zabawy z Klaunem Tomim, darmowy poczęstunek oraz regionalne jadło i napitek przygotowany przez KGW Gminy Wiejskiej Tczew.
    Na scenie wystąpiili: Orkiestra Dęta z Bobowa, Tczewska Formacja Szantowa, Przemysław Radziszewski, Roberto Zucaro oraz zespół MILANO. Gwiazdą wieczoru była Natalia Lesz. Dożynki cieszyły się ogromnym zainteresowaniem do tego pogoda dopisała... Spotkałem kilku znajomych, tak ze były przy okazji pogaduszki i ... Niedziela superacka :)
    Mapa i zdjęcia z sobotniej wycieczki.

Zbiórka ekipy przed wycieczką - Tczew © sikorski33
    Na trasie wycieczki © sikorski33

Malbork. Dzień Otwartego Lotniska 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego Działo się dużo na niebie i ziemi © sikorski33
    Spotkaliśmy ekipę rowerową z Elbląga.
    Nasza ekipa :))
    Wracamy do Tczewa © sikorski33
    Fontanna w Malborku © sikorski33
    Tczewiacy myją rowery ;)
    Pamiątkowe zdjęcie ekipy na tle makiety zamku malborskiego © sikorski33
    Odpoczynek i posiłek przy zamku w Malborku © sikorski33
    Widok na Nogat © sikorski33
    Wracamy do Tczewa © sikorski33

Mapa i zdjęcia z wycieczki niedzielnej.
    W drodze do Swarożyna. Jezioro Rokickie w ostatnia niedzielę miało powodzenie © sikorski33
    DOŻYNKI powiatowo - gminne Swarożyn 2013 © sikorski33
    DOŻYNKI powiatowo - gminne Swarożyn 2013 r. Koncert zespołu MILANO © sikorski33
    DOŻYNKI powiatowo - gminne Swarożyn 2013 r © sikorski33

Krótki filmik który nagrałem na Dożynkach.