• Sobota plus niedziela - jezioro Borówno Wielkie.

Sobota, 17 sierpnia 2013 · dodano: 19.08.2013 | Komentarze 5

W sobotę wyjechałem z Tczewa w towarzystwie Asi, Henia,Mirka Jura i Wieśka na inscenizację bitwy napoleońskiej w Będominie. Plany wycieczki jednak się zmieniły... Tak że ja z Heniem pojechaliśmy do Borówna,a pozostali rowerzyści pojechali planowo do Będomina.
    Tak więc z Heniem zaliczyliśmy plażowanie i kapanie.Była też akcja ratownicza - tonął rower wodny, na szczęście skończyło się wszystko szczęśliwie.Przy okazji odwiedziliśmy znajomych, którzy byli na wczasach w Borównie. Do domu wróciliśmy przez Starogard Gd. gdyż postanowiliśmy odwiedzić moją połamaną... córkę. Dzionek udany, pogoda wspaniała:))

W niedzielę postanowiłem powtórnie udać się nad jezioro do Borówna. Tym razem w własnym towarzystwie, co pozwoliło mi zwiększyć tępo przejazdu. Celem było nadrobienie zaległości pływackich, tym bardziej ze lato powoli dobiega końca. Plany zrealizowałem... wymoczyłem się w jeziorze za wszystkie czasy:))) Było upalnie, słońce było jednak leniwe i chowało się za chmury.
    Mapa z sobotniej wycieczki.

Początek wycieczki - później nastąpiły zmiany © sikorski33
    Po akcji ratowniczej ;)) © sikorski33
    Nad jeziorem - Borówno Wielkie © sikorski33
    Na trasie. Jedziemy do Starogardu Gd © sikorski33
    Starogard Gd.- wpadliśmy odwiedzić moją córkę. Jak widać, nóżka w gipsie © sikorski33
    Żaneta poczęstowała nas wyśmienitym kapuśniakiem z kiszonej kapusty:)
    Waćmierek - w drodze powrotnej do domu zatrzymaliśmy się na lody © sikorski33

Kellysek - odpoczywa sobie w cieniu;) © sikorski33
    Jezioro Borówno Wielkie © sikorski33
    Jezioro Borówno Wielkie - Pora obiadowa © sikorski33
    Był to mój pierwszy weekend w tym roku typowo plażowy.